Kadra Pliki do pobrania Kontakt Powrót Strona główna Strona główna
przetarg dotyczący wyboru wykonawców



OGŁOSZENIE O PRZETARGU


Spółdzielnia Mieszkaniowa „Retkinia-Północ” z siedzibą w Łodzi, ul. Kusocińskiego 140 ogłasza przetarg nieograniczony dotyczący:

wyboru wykonawców robót budowlanych zaplanowanych w 2025 roku

w niżej wymienionych zakresach:

  1. Roboty dekarsko-blacharskie polegające na wykonaniu bieżących wymian i napraw obróbek blacharskich oraz papy termozgrzewalnej.
  2. Roboty elektryczne związane z modernizacją tablic głównych wraz z wymianą oświetlenia piwnic na lampy typu LED.
  3. Roboty remontowe instalacji wod-kan. i c.o.
  4. Malowanie klatek schodowych budynków średniowysokich i wysokich.
  5. Roboty ogólnobudowlane. Remonty balkonów typu loggia oraz koszyk.
  6. Roboty ślusarskie w tym dostawa i montaż drzwi wejściowych do klatek schodowych.
  7. Roboty chodnikowe i drogowe w tym naprawa dróg asfaltowych.
  8. Dostawa i montaż kaset domofonowych wraz z wymianą unifonów w mieszkaniach.
  9. Naprawa, malowanie i mycie elewacji budynków średniowysokich i wysokich.
  10. Wymiana okienek piwnicznych.
  11. Kontrola okresowa wentylacji mechanicznej w garażach podziemnych.
  12. Kontrola okresowa instalacji p.poż. w budynkach wysokich, użytkowych i garażach podziemnych.
  13. Kontrola okresowa stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych oraz w lokalach użytkowych.
  14. Kontrola okresowa stanu technicznego przewodów wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz przewodów spalinowych w lokalach użytkowych wolnostojących.

W ofercie należy podać:
  • rodzaj proponowanych robót (wg. powyższego wykazu);
  • stawki i wskaźniki cenotwórcze dla celów kosztorysowania;
  • informacje o firmie;
  • referencje;
  • dokumenty związane z kwalifikacjami zawodowymi (uprawnienia);
  • ubezpieczenie;
  • w zakresie wymiany drzwi wejściowych do klatek schodowych oraz okienek piwnicznych prosimy o podanie cen ryczałtowych. Wytyczne w zakresie parametrów drzwi oraz okien piwnicznych do wglądu w siedzibie Spółdzielni;
  • w zakresie wymiany domofonów należy podać cenę ryczałtową za kompletną wymianę dla 1 klatki schodowej - 10 mieszkań;
  • w pozycjach 13, 14 należy podać cenę ryczałową za 1 lokal mieszkalny i 1 lokal użytkowy/urządzenie w lokalu użytkowym.

Oferty należy składać w siedzibie spółdzielni w terminie do dnia 23.12.2024 roku do godziny 14:00.

Bliższych informacji można uzyskać w dziale technicznym spółdzielni lub telefonicznie pod nr:
  • 42 253-10-14,
  • 42 253-10-16.

Wyniki przetargu zostaną opublikowane na tablicy ogłoszeń w siedzibie spółdzielni i na stronie internetowej www.smlodz.pl w terminie do dnia 08.01.2025 roku.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu w części lub w całości bez podawania przyczyn.